דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להתחתן בחיק הטבע 

מאת    [ 10/02/2011 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 1757 פעמים ]

מתחתנים? לא מוצאים את הידיים והרגליים? צריך להבין קצת יותר על הפרטים החשובים לגבי אירועים מדהימים... בואו להתרשם מהתחום הגדול של הארועים: אולמות ארועים, מארגני חתונות וזרי פרחים!

הזמנתם מיקום בשביל החתונה?

העניין הראשון על הפרק, הוא כמובן האולם בו יתקיים הארוע. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, ויכול להיות בטבע. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תתקיים החתונה, יהיה אפשרי לקבוע את מועד, אופי האירוע ובסופו של דבר לבחור את הפרטים החשובים שיהפכו את ערב הארוע לחוויה בלתי נשכחת. מוכנים לארגן?

איך מבצעים בחירה של מיקום לחתונה? צריכים הפקת אירועים בטבע?

הרבה זוגות שמתחתנים מתחבטים תקופה ארוכה לפני שהם מחליטים, וזאת בשל סיבות רבות. גני ארועים הינם שונים באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים, התפאורה במקום, צורת ההגשה וגם המיקום בישראל. אתם חייבים לדעת מבעוד מועד מה באמת ברצונכם לתכנן, זה יקל מאוד עליכם בחיפוש הארוך אחר גן האירועים המושלם…

אם אתם באים לגן אירועים בכדי לבדוק את המקום, צריך לשים לב לפרטים אלה: האם הגן בכלל נראה נקי והגייני? זה מספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה בדיוק מלצרים יעבדו באירוע? איש אינו מעריך אוכל ממוחזר או מקום בלי תודעת שירות... במטרה למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, כדאי לשים לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הגדולות!

בחרו נכון מלכתחילה!

את היום הגדול תערכו ככל הנראה רק פעם בחיים (אנו מקווים...), מסיבה זו פה זה לא טעויות נסלחות. חייבים לדעת כיצד עושים את האירוע? הכי כדאי לא להתפשר על אף פרט! כלומר, בהנחה ותמיד רציתם אולם אירועים עם בריכה גדולה, אז אתם צריכים ללכת על זה…

אז מה עושים מכאן?

אם כבר יש ברשותכם מקום להתחתן בו - אתם יכולים לשקול לעומק את הדברים האחרים. למשל, עיצוב חתונות מקצועי... אם במקרה עוד לא ידעתם שזה קיים, אז זה בעצם אמנות של ממש. בעזרת אנשי מקצוע שיש להם מעט ניסיון בעבודות עיצוב ונוי, אפשר בקלות להביא לידי כך שהאירוע שלכם יהיה הכי בולט ובלתי נשכח. עם שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמה, אפשר לשדרג מיידית את סביבת החתונה. האורחים שיבואו לאירוע ירגישו ממש מהדקה הראשונה שהם בארוע סוף הדרך ויבלו כפי שלא יצא להם עד כה... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אם כבר גמרתם להתעסק בענייני העיצוב, אפשר באמת לדאוג לפרטים חשובים…

למרביתנו נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות מוזמנים לארוע כלשהו. האירועים האלה הם תמיד בנליים - פיסות מזון חשודות, וודקה זולה ותאורה זולה. בכדי להרים חתונה מסוג שונה, ישנו צורך במעט השקעה ואפילו מקוריות. בצורה כזו ימשיכו לספר על הארוע שערכתם במשך שנים... חייבים למצוא חתונה בטבע?

מה עושים עם האוכל?

בעבור אנשים מסוימים החלק הכי חשוב זה האוכל שתגישו. בחירת סוג הקייטרינג תשפיע לא מעט על הזיכרון מהחתונה שלכם, בדיוק בגלל זה אסור להתפשר או לזלזל בבחירה זו. רצוי להשתדל ללכת על אוכל טוב וצלחות בגודל אנושי. איש אינו אוהב לאכול אוכל זול ומקולקל או אחד שבא בצלחות זערוריות. רצוי מאוד להוציא מעט כסף בשביל שהאוכל שיוגש יהיה משובח ובריא!

מה עושים עם חתונה מיוחדת? מוסיקה כבר הצלחתם לבחור?

אחרי שפיטמתם את כל המוזמנים, אפשר גם לבדרם, וקיימות לא מעט שיטות לכך. לפני הכל, אין אופציה להעלות נושא כמו הילולה משובחת בלי לדבר על מוזיקה. לא רוצים לבחור תקליטן? עם אחד כזה ניתן להקפיץ את האורחים שלכם לאורך האירוע... עליכם רק להיסגר על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל הדברים האחרים יעשו עבורכם.


בעזרת המידע שכאן, תכנון והרמת ארוע מוצלח יהיה פשוט מאוד... לעצות וקריאה מעמיקה יותר - אתם יכולים להיכנס לאתר http://www.neotk.co.il/. מזל טוב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב